اعتبارات نوسازي مدارس چهارمحال و بختياري سه برابر رشد کرد

کد خبر: 191934 تاریخ انتشار: 1402/05/09 01:16:37
نمایش: 6743
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به برنامه دولت براي نوسازي و توسعه مدارس گفت: اعتبارات نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان در دولت سيزدهم سه برابر رشد کرده است.
غلامعلي حيدري روز يکشنبه در نشست شوراي آموزش و پرورش استان افزود: در طول ۲ سال اخير شاهد پويايي و حرکت رو به جلو در آموزش و پرورش استان هستيم که نتيجه تلاش جمعي اين مجموعه بوده است اما نبايد به اين وضعيت قانع و راضي باشيم و تلاش خود را ادامه دهيم.

وي بر ضرورت اجراي برنامه‌هاي اقناع و فعاليت‌هاي تبييني در فصل تابستان تاکيد کرد و گفت: نمونه اين برنامه‌ها را در جشن غدير با حضور گسترده دانش‌آموزان و هيات‌هاي عزاداري شاهد بوديم.

استاندار چهارمحال و بختياري آسيب‌شناسي برنامه‌هاي گذشته را موضوع مهمي در پيشبرد بهتر امور دانست و گفت: با آسيب‌شناسي مي‌توان معايب موجود را برطرف و نقاط قوت را تقويت کرد.

حيدري يادآور شد: زيباسازي، نوسازي و بازسازي مدارس نيز مهم است و بايد در تابستان مدنظر قرار گيرد.

وي تحقق عدالت آموزشي را از مهمترين برنامه‌هاي دولت سيزدهم عنوان کرد و گفت: اين مهم بايد به جد در استان پيگيري شود و همه دانش‌آموزان به ويژه در مناطق محروم از خدمات آموزشي بهره‌مند شوند.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه حرفه‌آموزي جايگزين مدرک‌گرايي شود، اظهار داشت: در همين راستا مي‌توان از ظرفيت آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي بهره گرفت.

حيدري جذب خيرين را عامل مهمي براي پيشبرد برنامه‌هاي آموزش و پرورش دانست و گفت: برگزاري تور براي خيرين و بازديد از طرح‌ها مي‌تواند در جذب آنها موثر واقع شود.

وي يادآور شد: برخي گزارش‌ها نيز حاکي از افت تحصيلي برخي دانش‌آموزان دارد که اين مهم بايد به دقت بررسي شود هرچند بخش زيادي از آن به سند ۲۰۳۰ برمي گردد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22