مسائل تربيتي دانش‌آموزان نيازمند توجه جدي است

کد خبر: 178832 تاریخ انتشار: 1401/05/23 20:49:16
نمایش: 744
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: شخصيت دانش‌آموزان در مقطع تحصيل شکل مي‌گيرد و بايد به مسائل تربيتي اين قشر توجه ويژه‌اي داشت، يکي از برنامه‌هاي جذاب براي دانش‌آموزان برگزاري مسابقات ورزشي است.
غلامعلي حيدري ۲۳ مردادماه در ديدار با ستاري- معاون تربيت‌بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبري از دانش‌آموزان، اظهار کرد: تحصيل، تذهيب و ورزش از جمله موارد مورد تاکيد ايشان در ارتباط با فعاليت‌هاي اين قشر است که مي‌توان به‌عنوان راهبرد اصلي در دستور کار قرار بگيرد، ورزش و تذهيب مي‌تواند جنبه تربيتي داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: شخصيت دانش‌آموزان در مقطع تحصيل شکل مي‌گيرد و بايد به مسائل تربيتي اين قشر توجه ويژه‌اي داشت، يکي از برنامه‌هاي جذاب براي دانش‌آموزان برگزاري مسابقات ورزشي است و مي‌تواند در غني‌سازي اوقات فراغت موثر باشد.

وي با تاکيد بر اينکه چهارمحال و بختياري با دارا بودن آب و هوا و طبيعت بکر،  براي انجام مسابقات ورزشي مناسب است، خاطرنشان کرد: اما شاهد ضعف در زيرساخت‌ها هستيم، بايد اين طبيعت بکر شناخته شود.

حيدري بيان کرد: طبيعت بکر چهارمحال و بختياري مي‌تواند مقصد گردشگران از اقصي نقاط کشور باشد، بنابراين بايد زيرساخت‌هاي گردشگري در حوزه سلامت، ورزشي و ... تقويت شود، اميدواريم مسابقات دانش‌آموزي زمينه تقويت زيرساخت‌هاي ورزشي را در استان فراهم کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22