استاندار اعلام کرد

فعاليت شوراي‌عالي اشتغال چهارمحال و بختياري تدام مي‌يابد

کد خبر: 42725 تاریخ انتشار: 1398/07/25
نمایش: 2547
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر محوريت بحث اشتغال در استان گفت: روند کاري شوراي‌عالي اشتغال در اين استان تداوم خواهد داشت و به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در نهمين شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري در سال‌جاري تاکيد کرد: اين تصميم براساس دستورالعمل جديد اين شورا در استان صورت مي‌گيرد.

وي افزود: شوراي‌عالي اشتغال چهارمحال و بختياري به رياست استاندار و دبيري مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان به کار خود ادامه مي‌دهد.

عباسي تصريح کرد: براساس دستورالعمل جديد شوراي برنامه‌ريزي و توسعه ،تعداد کارگروه‌هاي تخصصي اين شورا از ۱۳ به ۴ مورد کاهش يافته است.

(۴ کارگروه جديد شوراي برنامه‌ريزي و توسعه شامل : کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري، کارگروه زيربنايي، توسعه روستايي، عشايري، شهري و آمايش سرزمين و محيط زيست، کارگروه اجتماعي، فرهنگي، سلامت، زنان و خانواده و کارگروه آموزش، پژوهش، فنآوري و نوآوري است.)

وي يادآور شد: اين اقدام در راستاي انسجام‌بخشي به تصميمات و کوتاه شدن فرآيندها با هدف تسريع در روند اجراي طرح‌ها انجام شده است.

رئيس شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري اظهار داشت: به همين منظور فعاليت شوراي‌عالي اشتغال اين استان تا زمان تعيين تکليف کامل ادامه دارد.

وي گفت: در دستورالعمل جديد شوراي برنامه‌ريزي و توسعه ، امکان پيش‌بيني نشدن برخي مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي وجود دارد.

عباسي تاکيد کرد: در همين راستا دبيرخانه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري بايد نسبت به معرفي مديران پيشنهادي خود در کارگروه‌هاي ۴ گانه اين شورا اقدام کند.

وي افزود:در کارگروه‌هاي ۴ گانه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري مي‌توان اعضاي ديگري را بدون حق راي دعوت کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در بخش ديگري از سخنان خود به تهيه سند برنامه توسعه اقتصادي و اشتغالزايي روستايي استان اشاره و تصريح کرد: اين سند مبنايي براي تهيه برنامه‌هاي اجرايي است.

وي يادآور شد: براي توسعه در روستاهاي هدف سند برنامه توسعه اقتصادي و اشتغالزايي روستايي چهارمحال و بختياري به پتانسيل‌ها، ظرفيت‌ها و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري توجه شود.

عباسي با اشاره به نزديکي زمان تهيه بودجه ۱۳۹۹ کشور اظهار داشت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري براي افزايش بودجه سال آينده خود با مسئولان ملي رايزني کنند.

وي گفت: تا جلسه بعدي شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري بايد تکليف مبادله ۱۰۰ درصد موافقتنامه‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي استان مشخص و نام مديران سهل‌انگار در اين بخش اعلام شود.

رئيس شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در صورت سهل‌انگاري احتمالي برخي مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان در اين خصوص، مسئول مربوطه بايد نسبت به کوتاهي خود پاسخگو باشد.

عباسي افزود: هرگونه تغيير و جابجايي در بودجه و اعتبارات شهرستان‌هاي ۱۰ گانه چهارمحال و بختياري تنها با نظر فرمانداران و مصوبه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه شهرستان‌ها امکان‌پذير است.

🔸اعضاي شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري کليات اجرايي ۱۳ طرح مربوط به کارگروه امور زيربنايي، سند برنامه توسعه اقتصادي و اشتغالزايي روستايي و جابجايي اعتبارات تعمير و تجهيز اداره کل امور اقتصادي و دارايي، ديوان محاسبات و بازرسي کل استان را تصويب کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22