استاندار چهارمحال و بختياري:

دانش آموزان آموزش هاي مهارتي را ياد بگيرند

کد خبر: 42405 تاریخ انتشار: 1398/05/27
نمایش: 2293
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري تعليم و تربيت را بنيان توسعه کشور دانست و گفت : دانش آموزان بايد در کنار تعليم و تربيت، آموزش هاي مهارتي را ياد بگيرند
اقبال عباسي يکشنبه شب در آيين افتتاحيه مسابقات ورزشي دانش آموزان دختر در شهرکرد با اشاره به اهميت بحث ورزش و تعليم و تربيت در نظام آموزش و پرورش گفت: پرورش نيروي انساني برخوردار از مهارت، عامل توسعه و پيشرفت کشور است و اين امر بايد در آموزش و پرورش محقق شود.

به گفته وي ،آموزش هاي مهارتي و تربيت نيروي انساني ماهر نقش مهمي در صادرات، درآمدزايي، پيشرفت و توسعه کشور و استان دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: اهميت نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش آموزان بركسي پوشيده نيست و در اين راستا فعاليت هاي ورزشي در مدارس به صورت هدفمند مي تواند آينده اي با نشاط و توام با سلامت اجتماعي و قهرمان پروري براي كشور رقم بزند.

وي با اشاره به اينکه توسعه هر بخشي از کشور نياز به توسعه زيرساخت هاي لازم دارد، اظهار داشت: زيرساخت توسعه ورزش کشور از دانش آموزان شروع مي شود که توجه به ورزش دانش آموزي داراي اهميت ويژه است.

به گفته وي ، بايد در کنار توجه و توسعه تعليم و تربيت، به بحث ورزش دانش آموزان نيز توجه شود تا از طريق ديپلماسي ورزشي هم که شده فرهنگ و تمدن ايراني را به همه دنيا صادر کنيم.

وي به موقعيت آب و هوايي و ظرفيت ها و زيرساخت هاي موجود در استان براي برگزاري مسابقات ورزشي به خصوص ورزش دانش آموزي تاکيد کرد و با ابراز اميدواري از ميزباني هرچه بهتر چهارمحال و بختياري  در اين رويداد، گفت: اميدوارم در اين چند روز مسابقات، در کنار ورزش، درس همکاري و غيرت را تمرين کنيد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22