استاندار چهارمحال و بختياري:

در صورت اثبات انحرافات در پرداخت تسهيلات اشتغال، با مسئول مربوطه برخورد قانوني مي شود.

کد خبر: 42079 تاریخ انتشار: 1398/03/19
نمایش: 2653
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري با تاکيد بر جلوگيري از انحراف در پرداخت تسهيلات اشتغالزايي گفت: در صورت اثبات انحرافات در پرداخت تسهيلات اشتغال، با مسئول مربوطه برخورد قانوني مي شود.
اقبال عباسي يکشنبه شب در دومين کارگروه اشتغال استان با تاکيد بر بالا بودن نرخ بيکاري در استان افزود: در صورت جذب نشدن تسهيلات اشتغال از سوي دستگاه‌هاي حمايتي و متولي امر اشتغال، مازاد سهميه آنها به دستگاه‌هاي متولي ديگر داده مي‌شود.

وي بر جذب کامل تسهيلات و سرمايه در گردش در راستاي اشتغال از سوي دستگاه‌هاي متولي تاکيد کرد و گفت: بايد يک راهکار قانوني براي اين امر در نظر گرفته شود.

وي اظهار داشت: در خصوص جذب نشدن تسهيلات اشتغال و همچنين انحراف در پرداخت تسهيلات، اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعي و دستگاه متولي بايد پاسخگو بر نحوه نظارت و يا عدم نظارت بر پرداخت تسهيلات باشند.

استاندار چهارمحال وبختياري گفت: براي نظارت بيشتر بر پرداخت تسهيلات اشتغالزايي بايد ليست بيمه، تسهيلات پرداختي و اشتغال ايجاد شده با همديگر همخواني و مطابقت داشته باشد و در صورت مغايرت،با مدير و يا کارشناسي که طرح را معرفي کرده و نظارت نداشته است برخورد قانوني خواهد شد.

وي با بيان اينکه در استان چهارمحال وبختياري بيشترين کاهش نرخ بيکاري وجود دارد، افزود: رتبه بيکاري اين استان تغيير چنداني نداشته است که اين امر نياز به تلاش و همت بيشتري در حوزه اشتغال دارد.

عباسي تاکيد کرد: اجراي برنامه عملياتي از سوي دستگاه‌هاي اجرايي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، جهاد کشاورزي و سازمان صنعت معدن و تجارت يک راهکار براي رفع بسياري از مشکلات حوزه اشتغال است.

عباسي افزود: برنامه‌هاي ارائه شده در حوزه اشتغال نبايد در حد ارائه گزارش باقي بمانند، بلکه بايد در اسرع وقت اين برنامه‌ها عملياتي و اجرايي شوند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22