معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

عملي کردن «رونق توليد» نيازمند عزم همگاني است

کد خبر: 41853 تاریخ انتشار: 1398/01/28
نمایش: 1749
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري عزم همگاني را يکي از مؤلفه‌هاي عملي کردن نامگذاري سال با عنوان «رونق توليد» خواند و تصريح کرد: در سال جاري بايد با سرلوحه قرار دادن اين شعار اهداف ديگر رهبر انقلاب در سال‌هاي گذشته را نيز محقق کرد.
جعفر مرداني 28 فروردين در نخستين شوراي فرهنگ عمومي استان در سال 98، با تبريک اعياد شعبانيه همگان را به بهره‌گيري از اين ايام توصيه کرد.
وي اقدام اخير رئيس جمهور آمريکا در تروريست خواندن سپاه را محکوم کرد و افزود: اين سخن ترامپ به عنوان رئيس جمهور يکي از کشورهاي پرمدعاي دنيا کاملاً مضحک و بيهوده است.
 
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مردم و مسئولين از همه آحاد در حمايت از سپاه پاسداران شعار «من يک سپاهي‌ام» را سر دادند، اظهار کرد: اين جواب دندان‌شکن ملت ايران مشتي محکم بر دهن آمريکا و هم‌پيمانانش اسرائيل و عربستان بود و فتنه‌هاي آنان در منطقه را خنثي کرد.
 
مرداني عزم همگاني را يکي از مؤلفه‌هاي عملي کردن نامگذاري سال با عنوان «رونق توليد» خواند و تصريح کرد: در سال جاري بايد با سرلوحه قرار دادن اين شعار اهداف ديگر رهبر انقلاب در سال‌هاي گذشته را نيز محقق کرد.
 
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: تقويت اقتصاد مقاومتي و خريد کالاي ايراني مقدمه‌اي براي رونق توليد و ارتقاي شاخص‌هاي فرهنگي و اقتصادي در جامعه است.
 
وي با بيان اينکه در روزهاي ابتدايي سال جديد شاهد بارش‌هاي شديد و جاري شدن سيل در بسياري از استان‌هاي کشور بوديم، خاطرنشان کرد: با اقدامات خوب شوراي هماهنگي مديريت بحران استان خوشبختانه تلفات جاني در استان نداشتيم اگرچه حدود 600 ميليارد تومان به زيرساخت‌ها و منازل استان خسارت وارد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22