تکميل جاده‌هاي حياتي وضعيت اقتصادي استان را متحول مي‌کند

کد خبر: 156307 تاریخ انتشار: 1400/04/29
نمایش: 1481
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: برخي از محورهاي ارتباطي در اين استان حائز اهميت ويژه‌اي هستند و تکميل اين جاده‌ها وضعيت اقتصادي استان را متحول مي‌کند.
اقبال عباسي روز سه‌شنبه در آيين کلنگ‌زني آزادراه لردگان به ايذه تاکيد کرد: محورهاي ارتباطي مهم استان شامل جاده شهرکرد - بروجن - لردگان به ايذه و محور ارتباطي شهرکرد -شلمزار - ناغان به خوزستان است.

عباسي تصريح کرد: وضعيت کمي و کيفي جاده‌هاي چهارمحال و بختياري از ميانگين کشوري بالاتر است اما در گذشته به‌حدي کم‌کاري صورت گرفته که به‌نظر مي‌رسد در اين شاخص عقب هستيم.

وي با ارزيابي مطلوب از روند اجرايي طرح‌هاي جاده‌اي و راهسازي در چهارمحال و بختياري اظهار داشت: کمربندي‌هاي شهرکرد، بروجن و ساير جاده‌هاي ارتباطي اين استان از اعتبارات مطلوبي بهره‌مند است.

عباسي افزود: هم‌اکنون چهار پيمانکار در جاده شهرکرد به ناغان و ۲ پيمانکار در محور ارتباطي بروجن به لردگان مشغول به کار هستند و يک پيمانکار جديد نيز از هفته آينده فعال مي‌شود.

گفتني است، عمليات اجرايي احداث قطعه نخست آزادراه لردگان به خوزستان به‌طول هفت کيلومتر و با يک‌هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال اعتبار آغاز شد.
مطالعات تونل‌ها، پل‌ها و ابنيه فني اين پروژه در حال انجام است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22