استاندار چهارمحال و بختياري:

توسعه کشور در گروه نظام آموزش و پرورش پوياست

کد خبر: 156305 تاریخ انتشار: 1400/04/28
نمایش: 1161
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به جايگاه تعليم و تربيت در جامعه گفت: توسعه همه جانبه کشور با وجود نظام آموزشي پويا، با نشاط و کارآمد محقق خواهد شد.
اقبال عباسي روز دوشنبه در آيين افتتاح خوابگاه مجموعه ورزشي شهداي دانش آموز شهرکرد و اعزام کاروان ورزشي مهر با نشاط خاطر نشان کرد: توسعه تربيت بدني تامين ‌کننده سلامت افراد جامعه است تا انسان‌هاي سالم و شاداب تحويل جامعه دهد.

وي اظهار داشت: در نظام آموزشي و تربيتي، مدارس به‌ عنوان پايه و اساس تکامل افراد جامعه نقش بسزايي دارند، بنابراين توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي و تربيت‌بدني در مدارس، زمينه‌ساز و تامين‌کننده انسان‌هاي آگاه، سالم و شاداب به جامعه خواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به فعاليت مجتمع آموزشي و ورزشي شهداي دانش‌ آموز به عنوان يک ظرفيت بي‌نظير در سطح کشور و استان افزود: وجود اين ظرفيت و همچنين موقعيت جغرافيايي و آب هوايي استان موجب شده است که استان در ميزباني رقابت‌هاي ورزشي در سطح کشور سرآمد شود.

عباسي با اشاره به فعاليت‌هاي دولت يازدهم و دوازدهم افزود: افتتاح اين خوابگاه و همچنين چندين طرح مهم از جمله عمليات اجرايي جاده لردگان به ايذه که با حضور معاون رييس جمهور و رييس سازمان برنامه بودجه کشور آغاز مي‌شود، تحول بزرگي در توسعه استان به همراه خواهد داشت.

وي اظهار داشت: آغاز عمليات اجرايي ايستگاه راه‌آهن مبارکه، سفيددشت به شهرکرد نيز به رشد و توسعه استان شتاب مضاعف مي‌بخشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22