چهارمحال و بختياري آماده برگزاري انتخابات است

کد خبر: 156137 تاریخ انتشار: 1400/03/24
نمایش: 2059
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تمامي زيرساخت‌ها، امکانات و تجهيزات لازم براي برگزاري يک انتخابات پر شور و حداکثري در روز ۲۸ خرداد در اين استان فراهم شده است.
اقبال عباسي عصر روز دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان که از طريق ارتباط ويدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۰ گانه استان برگزار شد، اظهار داشت: روز انتخابات سخت‌ترين روز براي فرمانداران و بخشداران است و اميد مي‌رود با توانمندي، اشرافيت و مديريت خوبي که فرمانداران استان دارند شاهد برگزاري مطلوب اين رويداد مهم سياسي در استان باشيم.

وي با بيان اينکه انتخابات از مهمترين رويدادهاي کشور و صحنه سرنوشت‌سازي براي مردم به شمار مي‌رود، افزود: براي حضور پر شور مردم بايد بستر امن و مناسبي ايجاد شود، در همين راستا تمام تلاش استان براي فراهم کردن اين مهم به کار گرفته شده است.

عباسي تصريح کرد: استقرار بالگرد، اسکان نيروهاي انتظامي، تامين خودرو و ساير تجهيزات، تامين و پيش‌بيني شده است و با همکاري دستگاه‌هاي مختلف مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.

عباسي با تاکيد بر رعايت پروتکل هاي بهداشتي در شعب اخذ راي، اظهار داشت: بازديدهاي بهداشتي يک روز قبل انجام شود و اگر نواقصي وجود دارد برطرف شود.

وي با بيان اينکه در انتخاب فضا براي شعب اخذ راي فضاي باز در اولويت باشد، افزود: اگر فضاي باز فراهم نبود تهويه فضاي بسته با مشورت و راهنمايي علوم پزشکي در نظر گرفته شود.

عباسي با تاکيد بر رصد و پيگيري تخلفات انتخاباتي، خاطر نشان کرد: در همين راستا ضروري است تا هرگونه تخلف مستندسازي و به ستاد انتخابات ارسال شود.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين به موادي از قانون تخلفات اداري نيز اشاره کرد و گفت: در قانون تخلفات اداري به رعايت نکردن شئونات اداري و سو استفاده از موقعيت، امکانات و اختيارات مديران اشاره شده است که در همين راستا ضروري است نظارت لازم انجام گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22