رفع موانع ۷ طرح توليدي در چهارمحال و بختياري تصويب شد

کد خبر: 156123 تاریخ انتشار: 1400/03/22
نمایش: 2429
اخبار
️راهکارهاي رفع موانع هفت طرح توليدي روز شنبه ۲۲ خرداد در نشست ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان چهارمحال و بختياري بررسي شد.
اين طرح‌ها با مشکلاتي نظير بدهي بانکي، رعايت حريم راه، مخالفت برخي دستگاه‌ها در اعطاي مجوز بهره‌برداري و تداخل طرح‌ها روبرو بودند که در اين نشست مقرر شد با برگزاري جلسات کارشناسي مسائل و مشکلات موجود در کوتاه‌ترين زمان برطرف شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري با عنوان سال توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌ها نامگذاري شده است، تلاش براي رفع موانع توليد در استان دو چندان شده است و از ابتداي سال تاکنون هر هفته جلساتي براي رسيدگي به اين موضوع برگزار مي‌شود.

الله ‌کرم نصيري با اشاره به اهميت مقوله توليد در پيشرفت و توسعه مناطق، تصريح کرد: در سال‌هاي اخير تلاش شد تا با بازگشت واحدهاي غيرفعال به چرخه توليد و يا رفع موانع و چالش‌هاي پيش‌روي واحدها بتوان علاوه‌ بر رفع موانع توليد، در راستاي کمک به اشتغالزايي نيروي کار استان نيز گام‌هاي مهمي برداشته شده است.

وي در ادامه به طرح‌هاي مطرح شده در اين نشست اشاره کرد و گفت: مشکل اين طرح‌هاي مهم که بيشتر در بخش‌هاي کشاورزي و دامپروري هستند طبق ضوابط و قوانين برطرف مي‌شود.

گفتني است؛ فعالان بخش خصوصي و توليدکنندگان نيز با بيان چالش‌ها و موانع حوزه فعاليت خود از اهتمام مسئولان در رفع اين مشکلات قدرداني کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22