پيام تبريک استاندار به مناسبت فرا رسيدن روز جهاني قدس

کد خبر: 155876 تاریخ انتشار: 1400/02/17 11:25:24
نمایش: 1474
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي فرا رسيدن روز جهاني قدس را گرامي داشت.
متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است:

بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) آخرين جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهاني قدس نامگذاري کرد تا به عنوان سمبل آزادي‌خواهي مظلومين و کوتاه شدن دست استکبار جهاني از سر مردم مظلوم فلسطين باشد.

روز جهاني قدس نماد بارز وحدت، انسجام و يکپارچگي امت مسلمان تحت زعامت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مدظله العالي) در مقابل اشغالگران صهيونيست و روز حمايت از قدس شريف و مردم مظلوم فلسطين است.

مردم مومن و ولايتمدار استان چهارمحال و بختياري هرساله با وحدت مثال‌زدني و حضور پر شور در راهپيمايي روز جهاني قدس حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين و انزجار از استکبار جهاني به نمايش مي گذارند.


امسال به دليل شيوع ويروس کرونا و به جهت جلوگيري از ابتلا به بيماري ناشي از اين ويروس، توفيق شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس وجود ندارد، لذا مردم با استفاده از بسترهاي فضاي مجازي، نداي مظلوميت مسلمانان فلسطين را به گوش جهانيان برسانند.

اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم شريف استان چهارمحال و بختياري، فرا رسيدن يوم الله قدس را به عنوان نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت مسلمانان گرامي داشته، سربلندي اسلام و مسلمين را از درگاه احديت مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22