معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

چک بازاريان در ايام تعطيلي بازار برگشت نمي‌خورد

کد خبر: 155853 تاریخ انتشار: 1400/02/11
نمایش: 2058
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه طبق مصوبه ستاد ملي کرونا چک بازاريان در ايام تعطيلي بازار برگشت نمي‌خورد، گفت: بازاريان از اين بابت نگراني نداشته باشند.
جعفر مرداني ۱۱ ارديبهشت‌ ماه در قرارگاه عملياتي ستاد استاني مبارزه با کرونا با اشاره به اينکه محدوديت‌هاي کرونايي در شهرستان‌هاي قرمز به‌ مدت يک‌ هفته ديگر تمديد شده است، اظهار کرد: طبق گزارشات واصله امروز صبح تعدادي از بازاريان گروه شغلي دو اقدام به بازگشايي واحد صنفي خود کرده اند، اتاق اصناف و فرمانداران فورا با همکاري نيروي انتظامي به موضوع ورود پيدا کرده و محدوديت فعاليت گروه‌هاي شغلي دو، سه و چهار مجددا به بازاريان اطلاع‌ رساني شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه طبق مصوبه ستاد ملي کرونا چک بازاريان در ايام تعطيلي بازار برگشت نمي‌خورد، گفت: بازاريان از اين بابت نگراني نداشته باشند، همچنين تصميماتي در ستاد ملي کرونا براي حمايت از بازاريان در بحث پرداخت اقساط، تمديد پروانه، نحوه پرداخت ماليات و عوارض اتخاذ شد که مصوبات به اطلاع بازاريان مي‌رسد.

وي با تاکيد بر اينکه دورکاري کارکنان به‌ معناي تعطيلي کار نيست، افزود: کارمندان و کارکنان در ايام دورکاري بايد در منزل بمانند و اگر اين اشخاص در مراسمات ترحيم، شادي و يا تفريح مشاهده شوند به تخلفات اداري معرفي خواهند شد.

مرداني با اشاره به ساده ‌انگاري مردم و کمرنگ شدن رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، تاکيد کرد: کرونا در تيتر اخبار قرار بگيرد، نبايد اجازه دهيم ساده‌ انگاري برخي از افراد موجب شود تا هم‌چنان وضعيت کرونا در چهارمحال و بختياري قرمز باشد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اگر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در شهرستان‌ها دچار نقص و ايراد است، اين موضوع به فرمانداران گوشزد شود و فرمانداران نيز موظف به پيگيري مصوبات ستاد کرونا هستند، همچنين فرمانداران مبادي ورودي را با حساسيت بيش‌تري براي جلوگيري از ورود خودروهاي غيربومي کنترل کنند.

وي در خصوص برگزاري مراسمات ليالي قدر در چهارمحال و بختياري، توضيح داد: دستورالعمل‌هاي برگزاري مراسمات شب‌هاي قدر ابلاغ شده است، حداکثر زمان برگزاري مراسم دو ساعت است و بايد با رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي در فضاي باز برگزار شود.

مرداني در پايان با تاکيد بر اينکه هيچ خدماتي به مسافران در چهارمحال و بختياري ارائه نمي‌شود، يادآور شد: تمامي بوستان‌ها، مراکز تفريحي و توريستي در استان تعطيل است، همچنين ورزش و جوانان بر فعاليت غيرمجاز برخي اماکن ورزشي در اين ايام نظارت کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22