استاندار چهارمحال و بختياري:

روند مقابله با مصرف مواد مخدر تقويت شود

کد خبر: 154454 تاریخ انتشار: 1399/06/22
نمایش: 2989
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ضرورت اجتماعي کردن مبارزه با مواد مخدر گفت: تمامي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي، روساي دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش استان موظفند پيشگيري و روند مقابله با مصرف مواد مخدر در استان را تقويت کنند.
اقبال عباسي شامگاه شنبه در شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در اين راستا شهرداران، دهياران و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج همکاري، همراهي و کمک کنند.

وي افزود: شهرداري‌ها و دهياري‌ها با جمع‌آوري متکديان و معتادان متجاهر از سطح شهرها و روستاها چهره عمومي شهري و روستايي را بهبود بخشند.

عباسي تصريح کرد: از شهروندان چهارمحال و بختياري درخواست مي‌شود به متکديان و معتادان متجاهر موجود در خيابان‌ها و معبرهاي شهرها و روستاها کمک نکنند.

وي يادآور شد: تقويت و توجه به حوزه ورزش بين کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي نقش مستقيم در مقابله با مواد مخدر دارد.

عباسي اظهار داشت: اعتبار لازم براي راه‌اندازي آزمايشگاه تخصصي مواد مخدر در چهارمحال و بختياري از رديف‌هاي بودجه‌اي جديد سال‌جاري و يا اعتبارات سال آينده اختصاص مي‌يابد.

وي ادامه داد: سازمان جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري بايد مزارع شناسايي شده کشت غيرمجاز شاهدانه را در سطح استان منهدم کند.

عباسي تاکيد کرد: مديران آموزش و پرورش، مديران ادارات و مراکز آموزشي دانشگاهي بايد نسبت به بروز مقوله اعتياد در بين دانش‌آموزان، کارمندان و دانشجويان حساسيت ويژه‌اي داشته باشند و موضوعات را با دقت رصد کنند، دانش‌آموزان در معرض خطر قرار دارند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1399/02/22